Hrvatski paragliding forum http://www.hpgf.org/ |
|
Povratak velike ptice http://www.hpgf.org/viewtopic.php?f=22&t=6819 |
Stranica: 1/6. |
Autor/ica: | Poli [ sub 15 lis, 2016 21:24 ] |
Naslov: | Re: Povratak velike ptice |
Malo kasnima ali šta je tu je. Radilo se i u utorak a bome i u četvrtak, tako da sam danas izgurao sve do šmirglanja i lakiranja a to ide iduči tjedan. Eto slike bi trebale govoriti više od rijeći. LP Mladen |
Autor/ica: | dr zdravko [ pon 17 lis, 2016 15:51 ] |
Naslov: | Re: Povratak velike ptice |
šteta kaj nisi bliže rado bi ti pomogel izrada paratrajka mi je zanimljiva kak i letenje z njim !!! |
Autor/ica: | Poli [ pon 17 lis, 2016 16:47 ] |
Naslov: | Re: Povratak velike ptice |
E da znaš da bi ti ovaj zadni posao vrlo rado prepustio, farbanje. Uhh to me strašno mrzi , toliko da ga mislim četkom farbati. Neda mi se zaj sa špricom, a još kad se sjetim pranja na kraju muka mi je. Sve sam bliže četki i običnoj nitro farbi. |
Autor/ica: | dr zdravko [ pon 17 lis, 2016 17:59 ] |
Naslov: | Re: Povratak velike ptice |
za ovak ne baš velike površine praktični su i dosta jeftini talijanski sprejevi z njima se da dosta pofarbati a ne moraš prati špricu, a bilo bi bole da si delal z inox cevima ne bi trebalo tolko farbati ja sam kombiniral osnova od crnih cjevi a kavez i rama inox !!! |
Autor/ica: | Poli [ pon 17 lis, 2016 20:41 ] |
Naslov: | Re: Povratak velike ptice |
Ovo ti je moj stari tj moj prvi trajk tako da nisam imao izbora oko izbora cijevi, tj. koristio sam tankostjene kao što je konstruktor napravio i u originalu. Osnovni mi je motiv bio kad sam počeo preradu da skinem jedno 20 kg što sam i uspio te da što više spustim tošku težišta, što sam isto uspio za jedno 20 cm što je više nego odlično. Moj iduči trajk koji se spremam raditi biće u potpunosti od Aluminija sa jednom prelijepom Hondicom 4 takta 50 ks 2 cilindra na V vodom hlađena sa jako malo okretaja za motor od motocikla. Sve je skoro spremno od motora do radova ostaju još samo Al cijevi i malo vremena. To planiram za iduće lijeto ako Bog da. A što se tiće boje nešto mi sad pade napamet ona strukturna crna mat za plastične branike od vozila, pa ju onako skroz na usko sa malim tlakom od 2-3 bara prešpricati . Imam niskotlačnu špricu od 2,5 bara. LP Mladen |
Autor/ica: | jrabic [ uto 18 lis, 2016 9:54 ] |
Naslov: | Re: Povratak velike ptice |
Za farbat kromirane cijevi ili aluminijaste treba stavit prije temeljnu boju jer se inaće poslije ljušti:-((. Lp |
Autor/ica: | Poli [ uto 18 lis, 2016 22:02 ] |
Naslov: | Re: Povratak velike ptice |
Da i temeljna ona zelena za obojene materijale je dosta skupa, a i nije mi se baš nešto pokazala. Koristio sam je par puta prije na vanbrodskim motorima i nisam nešto baš bio zadovoljan. Nego da nastavim dalje gdje sam zadnji put stao. Taman sam se vratio sa farbanja, uglavnom na čiste cijevi pošprican kvalitetan prajmer, i onda sam sve to pošmirglao sa 180-tkom na spužvi na suho i prebrisao nitrom. E ovo zadnje neznam stvarno zašto radim ali stalno radim, iako sam ponio anti-silikonsko čistilo sa sobom (bilo je u gepektu) ja počistio nitrom , tako da mi je na par mjesta malo naborao boju. Ah je ga jeb.š budalu. Koristio sam crnu mat boju za Plastične branike vozila akrilne baze i špricao sam je na svega 2 bara sa uskim snopom tako da rasipam okolo što manje. Unatoč štedljivosti otišla je skoro kila, a aksnije sam se sjetio da trebam još Al limove za siceve pošpricati, tako da sam uzeo za to 1 kanticu Nitro crnog mata i sad mi je žao što sve nisam sa njime pošpricao. Puno mi je ljepši za raditi , i podosta mi ga je ostalo tako da možda još dvije ruke nabacim s njim u četvrtak, i kao što se može vidjeti u pozadini obruč zaštitnog koša propelera ostaje Japan crvena. Fina kombinacija sa crnom da ju malo razbije , a ikao dodatni podsjetnik upozorenja na propeler, iako se svi i od same buke sklanjaju podalje od njega hahaha. LP Mladen Ps ovaj vertikalni komadič cijev na samom nosu zaštitnog okvira pilota sam zavario da imam u što uštekati rudu za kuku za vuću.. Uštekam rudu i osiguram sa dva štifta ili šerafa i pići. |
Autor/ica: | jrabic [ uto 18 lis, 2016 22:56 ] |
Naslov: | Re: Povratak velike ptice |
(Da i temeljna ona zelena za obojene materijale je dosta skupa, a i nije mi se baš nešto pokazala. Koristio sam je par puta prije na vanbrodskim motorima i nisam nešto baš bio zadovoljan.) Treba stavit samo maglu. Provjereno:-)). Ne prolazi se sa nitrom več antisilikonskom tekučinom (ni ona nije jeftina) ili sintetičkim razredjivacem. Nitro je jak i nagriza boju,temeljnu, i sve ostalo. Lp |
Autor/ica: | Poli [ sri 19 lis, 2016 5:27 ] |
Naslov: | Re: Povratak velike ptice |
Treba stavit samo maglu. Provjereno:-)). Ne prolazi se sa nitrom več antisilikonskom tekučinom (ni ona nije jeftina) ili sintetičkim razredjivacem. Nitro je jak i nagriza boju,temeljnu, i sve ostalo. Lp Ha je ga a ja ko Maxim po diviziji pa uvijek idem onom više je bolje pa taj prajmer onak ko filer našpricam hahaha, a imao sam ja u autui anti silikonske tek. ali ni tu ja baš nevjerujem što se nepuši iz nje kao iz solne kiseline hahaha. Ma ionako sam se jutros sjetio par popravaka pa to ide opet u četvrtak. Svakako hvala na savjetu. LP Mladen |
Autor/ica: | jrabic [ sri 19 lis, 2016 9:37 ] |
Naslov: | Re: Povratak velike ptice |
sretno:-)). Lp |
Autor/ica: | Poli [ sri 19 lis, 2016 17:47 ] |
Naslov: | Re: Povratak velike ptice |
Hvala Nego šta sad da to malo pošmirglam sve, a posebno naborano, pa po tome šprickit 2k, pa opet sve dvije ruke nitro laka. Nadam se da neće dizati Akrilnu farbu ispod. LP |
Autor/ica: | jrabic [ čet 20 lis, 2016 9:08 ] |
Naslov: | Re: Povratak velike ptice |
tamo gdje je naborano odnosno je diglo obrusi prvo sa 220 a kasnije sve projdi sa 400.nebi smelo dignut.prvu ruku na tanko a drugu malo jače. lp |
Autor/ica: | Poli [ čet 20 lis, 2016 9:25 ] |
Naslov: | Re: Povratak velike ptice |
Hvala budem poslušao ovaj put. Ako ništa sad ima zaštitnih slojeva gore Ahahaha.Danas ga ponvo farbam i pomalo slađem sve na svoje mjesto, a i nema baš puno, tank sicevi i zaštitni obruč oko propelera, e da i pojasevi. Budu slikice većeras |
Autor/ica: | Poli [ čet 20 lis, 2016 21:40 ] |
Naslov: | Re: Povratak velike ptice |
Evo me vratio se i poslušao i naravno ispalo super. Naborano šmirglao sa 180 na spužvi ,a onda sve zajedno sa 400 također na spužvi, znači na suho. Obruč oko propelera sam pofarbao sa Japan crvenom iz spreja pošto iste nisu imali kupiti u manjem pakiranju na nitro bazi. I stvarno dobar sprej pokrio je ovaj dio što se vidi u dvije ruke a nešto i u tri. Ostatak sam ponovo pošpricao ali ovaj puta sa mat crnom na nitro bazi i sa tim sam posebno zadovoljan i izgledom i pokrivanjem, a i uspio sam bez curaka hahaha. Slažem ga u subotu. LP MLaden |
Autor/ica: | Poli [ sub 22 lis, 2016 23:25 ] |
Naslov: | Re: Povratak velike ptice |
Još samo malo pa gotovo. Danas sam se pošteno namučio ali vrijedilo je. Zasad izgleda sve super ostalo je još samo prešpricati oštečenja od montaže i nitne, te namontirati zaštitnu mrežicu na zaštitni obruč propelera, te se pozabaviti cjevima za gorivo, i sajlom od gasa. Malo me ova sajla oduvijek nervirala jer se vrača nazad previše mučićavo pa i to moram malo srediti. Slike. LP Mladen A ovo če služiti da ga vuče na pistu |
Autor/ica: | Mario T. [ ned 23 lis, 2016 8:06 ] |
Naslov: | Re: Povratak velike ptice |
Pa ti imaš cijelu radionu/halu samo za proizvodnju i preinaku takvih pi.....ja! |
Autor/ica: | Poli [ ned 23 lis, 2016 9:43 ] |
Naslov: | Re: Povratak velike ptice |
Ahahaha pa skoro i da imam ali samo na usluzi. Ovo je radiona , tj. hala mog prijatelja.Konstruktrta svega letivog i ne letivog. Letaća ili ti jahača zmajeva Daćka. I mogu ti reći da zato imam jako veliku privilegiju, što tamo mogu raditi, letiti, i upijati raznorazna znanja i ideje, i naravno pokoju LUDU. LP Mladen |
Autor/ica: | Poli [ uto 25 lis, 2016 22:21 ] |
Naslov: | Re: Povratak velike ptice |
Pozdravljam ekipu koja prati ovu preradu, a i one druge hahaha. Danas se podosta radilo. Sam sam uspio nategnuti zaštitnu mrežicu na obruču, popraviti boju na obruču, staviti bočne špagice od obruča do kotača. I ponovo složiti glavne gurtne. One crne sa strane na koje se kači krilo, malo sam ih finije povezao oko cijevi.Premjestio sam prekidač za gašenje glavni na drugu stranu od gurtne da nebi strugala po njemu, Spojio sam tank od goriva preko filtera i pumpice do benzinske vakumske pumpice, a karburator sam ponio kući da ga očistim, i skinuo sam sajlu od gasa da ju pokušam riještiti na neki drugi način pošto mi se ovaj sadašnji baš nesviđa. Pitanje za Dr.Zdravka a i ostale motorne zmajare. Kako vi riješavate sajlu od gasa na trajku pošto je duga isto kao i moja, jeli ih prespajate na ovaj isti način ili nekako drukčije. LP Mladen I sad sajla kakva je sad pa pomagajte ako znate kako to riješiti da radi glatkije, bolje. |
Autor/ica: | dr zdravko [ sri 26 lis, 2016 1:15 ] |
Naslov: | Re: Povratak velike ptice |
na mom paratrajku ali i na mot. zmaju postoje tri ručice, čok , nožni gas i ručni gas, čok je posebna sajla a ručni i nožni gas idu preko jednostavnog razvodnika ili kao kak je kod mene na fergazeru bing 54 na poklopcu imam sistem koji razdvaja ručni i nožni gas, postavio bih slike ali mi moraš poslati uputstvo kak da to napravim jer još nisam savladal tu tehniku na ovom forumu !!! |
Stranica: 1/6. | Time zone: Europe/Zagreb |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |